JavaScriptin tulee olla päällä. This page requires JavaScript. Den sida kräver JavaScript.
Tällä lomakkeelle voit hakea kulukorvausta Synop ry:ltä. Huomioithan, että yhdellä lomakkeella voi hakea kulukorvausta vain yhdestä (1) tapahtumasta. Eli jos olet hankkinut ainejärjestölle tuotteita kahdessa eri tapahtumassa, joudut täyttämään molemmista erillisen lomakkeen.
Huomioithan että hakeaksesi ja saadaksesi korvausta sinulla tulee olla tosite maksutapahtumasta skannattuna tai muussa vastaavassa selkeässä muodossa. Esimerkiksi epäselvä kuva, jossa on varjostuksia tai epätarkkuuksia ei ole hyväksyttävä tosite.
Täytettyäsi omat esitietosi ja selvityksen korvattavasta maksusta, lomake pyytää sinulta liitettä. Toimitathan tositteen PDF, PNG tai JPG muodossa. Mikäli omistat useamman tositteen/kuitin niin yhdistä nämä yhdeksi tiedostoksi. Netistä löytyy ilmaisia sivuja, missä pystyy yhditämään pdf-tiedostoja tai muuttamaan png-tiedostot pdf-tiedostoiksi.
Mikäli kuitti tai muu tosite on hävinnyt tai et ole sellaista saanut, olethan yhteydessä Synop ry:n taloudenhoitajaan (etunimi.sukunimi@helsinki.fi). Taloudenhoitajan henkilöllisyys selviää osoitteesta Synop.org -> Yhdistys -> Hallitus.
Asiaa tietosuojasta:
Lähettämäsi tiedot säilytetään kuusi vuotta tilikauden päättymisestä, sillä laki edellyttää tositteiden säilyttämistä tämän ajan. Tiedot ovat hallituksen hallussa, mutta niiden pääasiallinen käyttäjä on taloudenhoitaja. Tietoja säilytetään pilvessä sekä varmuuskopioituna muistitikulla. Luovuttamiasi tietoja käytetään vain yhdistyksen kirjanpidon ylläpitämiseksi.
Selitteessä tulee ilmetä ostettu tavara, mahdollinen tapahtuma mitä varten tavara ostettiin sekä mahdollisen tapahtuman päivämäärä. Muista lopuksi ilmoittaa yhteissumma.